11
تانگ سودو
تانگ سودو

کپی برداری از لوگوی انجمن جهانی تانگ سودو WTSDA یک تخلف بزرگ است که قانون مالکیت معنوی رعایت نشده است.

 

[url=http://up.irantangsoodo.com/][img]plugins/content/imagesresizecache/2c06c3cac25c14c1e9f0e94c9dac020c.jpeg[/img][/url]

پس از کپی برداری غیر قانونی از لوگوی انجمن جهانی تانگ سودو در کشور توسط بعضی از افراد مسئولین این سازمان با ارسال ایمیلهایی به تنها نماینده سازمان جهانی در ایران خواستار پیگیری این موضوع شدند. انجمن جهانی تانگ سودو در سال 1982 توسط استاد فقید JAE CHUL SHIN  اهل کره جنوبی بنیانگذاری شد که استاد SHIN در سال 2013 درگذشت و ریاست فعلی انجمن بر عهده GRAND MASTER ROBERT BEAUDOIN پدر تانگ سودو کشور انگلیس است متاسفانه بعضی از افراد در کشور از سبکهای دیگر  با وجود اینکه خود می دانند که تنها نماینده رسمی تانگ سودو در ایران حضور دارد بازهم مدعی سبک تانگ سودو هستند و با اخذ مجوز از فدراسیون ورزشهای رزمی لوگوی انجمن جهانی را با تغییراتی بنام خود استفاده می کنند که این کار یک تخلف است و ایمیلها و نامه هایی که از طرف انجمن جهانی ارسال شده بود به شورای ساماندهی سبکهای رزمی وزارت ورزش تقدیم شد و قطعا این موضوع در سال جدید پس از بررسی به نتیجه خواهد رسید. زیرا لوگوی یک سازمان سمبل و نشانه آن سازمان است و کسی حق دخل تصرف در آن با تغییرات را ندارد.

[url=http://up.irantangsoodo.com/][img]http://up.irantangsoodo.com/uploads/13945596422.jpg[/img][/url]

 

نامه رئیس اجرایی این انجمن جهانی تانگ سودو به ایران :

TO: IRAN
Iranian Ministry Youth And Sport
We confirm that the questioned organization in Iran is not the part of the World Tang Soo Do Association.I noticed that they used our logo, which is trademarked and hence one intellectual property of World Tang Soo Do Association, and it is infringing our copyright in the manner that they modified our logo without our permission.
If you need any further information or verification from us, please feel free to contact us.

Sincerely yours
Gideon Lee
Chief Operating Officer
World Tang Soo Do Association
به وزارت ورزش و جوانان ایران
سوال ما در مورد سازمان تانگ سودو در ایران است که اعلام می کنیم بخشی از انجمن ما نیست و ما متوجه شدیم که آنها از لوگوی ما استفاده می کنند و این یعنی نقض قانون مالکیت معنوی و کپی رایت چون لوگوی ما بدون اجازه ما تغییر یافته است اگرشما به هرگونه اطلاعات بیشتری احتیاج دارید لطفا با ما تماس بگیرید.
ارادتمند شما
گیدئون لی
مدیراجرایی انجمن جهانی تانگ سودو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط Hadi Marhaj

پیغام مدیر
اعطای نمایندگی سبک در استان(در بخش آقایان و بانوان) به افراد واجد شرایط. تلفن تماس(بعد از تایم اداری):-----09132184972 09307004972-----
با تشکر